Znižano OKVIR DARTMOOR PRIMAL 29" 2015

OKVIR DARTMOOR PRIMAL 29" 2015

Redna cena:

279.90€

Cena za gotovino:

159.90€

PRIHRANI 43%
Brez DDV: 131.07€
Zaloga: Na zalogi
Proizvajalec: Dartmoor
Šifra izdelka: SKU-2471
Št.     

Primal 29 is our new flagship 29er frame. 29ers bring a new feel to your ride - smoother, faster and quicker while still delivering when you hit your favourite trails. We offer two sizes - Medium with 17” seat tube and 590mm effective top tube and Large with 19” seat tube and 620mm eTT.

Like its smaller brother, the Primal 29 offers stealth cable routing for those wishing to run a dropper post and smooth flush cable guides. The frame features the short chain stays and a proper head tube angle great for climbing, plus tapered head tube for integrated headset and a curved top tube with a standover height under 800mm to avoid any nasty accidents.

 

Dartmoor Primal 29 – prvobitnost bajkanja s priokusom večjih koles
 
Voziti trail trdaka v časih, ko je beseda enduro nalepljena na skoraj vsak nov plašč in sedež? Vsekakor Primal 29 ni za vsakogar. Je za tiste, ki so že okusili vse sladkosti in grenkobe kompliciranih polnovzmetenih koles. Za tiste, ki imajo dovolj ukvarjanja s kinematiko, nastavljanja poseda in pritoževanja nad aktivnostjo vzmetenja … ter nimajo zakoreninjene fobije pred tventinajnerji. 
 
Ker sem višji kolesar, me večja kolesa ne motijo. Pravzaprav sem na dolgih okvirjih enako spreten (ali pa neroden), naj bodo nameščena velika ali majhna kolesa, saj relativne razlike medosnih razdalj niso tako velike, kot nastanejo manjših okvirjih. Glavna razloga za izbiro tventinajnerja sta bila večja stabilnost in opazno manjše poskakovanje togega zadka na neravninah. Dartmoor sicer ponuja Primala za 29-palčna in 26/27,7-palčna kolesa. Če ste pod meter-osemdeset in priložnostni akrobat na skakalnicah, potem razmišljajte o manjšem formatu obročnikov, s katerimi je igranje precej lažje. 
 
Ker že imam v garaži 29-palčnega hardtaila s 140 milimetri hoda, sem se odločil, da bom Primala 29 opremil z nekoliko lažjimi komponentami ter ga uporabljal za hitrejše in tehnično manj zahtevne traile. Morda pa padem na glavo mi bo spet zadišala kaka maratonska dirka … Nanj sem namestil nekoliko starejše Rock Shoxove vilice Reba Team, ki sem jim povečal hod na 120-milimetrov. S tovrstnimi vicami je efektivni kot glavne cevi malce pod 70 stopinjami, kar poenostavi krmiljenje po zavitih enoslednicah, na hitrejših odsekih pa še ni nočnih mor s podivjanim prednjim delom. Okvir dopušča hod vilic med 100 in 140 milimetri in drugi razlog za srednjo 120-milimetrsko pot je bila nižja lega gonilne osi. Ta v kombinaciji s kratko glavno cevjo prinese precej nizko težišče kolesarja (slabih 6 centimetrov od osmi obročnikov), kar še dodatno poveča stabilnost in samozavest v zavojih. Na spustih res ne gre tako hitro kot s kolesi z zadnjim vzmetenjem, a užitek ni zato prav nič manjši. Z nekoliko nostalgičnim pridihom morajo naše noge nadomeščati zadnji amortizer in na prvih nekaj turah bodo zagotovo zapeklo v stegenskih mišicah. Prav tako se je potrebno na slabših vzponih večkrat dvigniti iz sedeža, kar še dodatno utrdi noge in nas podzavestno spodbuja k hitrejši, aktivnejši vožnji. Končni seštevek je, da sem s Primalom na vrhu hitreje (in seveda bolj zadihan) ter si vzamem več časa za trdo prislužen spust ter si vmes odpočijem glavo in telo na kakšni razgledni točki. 
 
Da je Primal 29 pravi robustnež, dokazujeta teža (velikost L tehta debela dva kilograma) in njegova togost. Predvsem za spuste  je koristno poseči po širokih tubeless plaščih, ki dvignejo kvaliteto vožnje. V zadnji trikotnik sem uspel spraviti celo 2,4-palčne Maxxisove Ardente, nameščene na obroče z notranjo širino 23-milimetrov. V primeru tako širokih plaščev pa vam toplo priporočam, da zaščitite most na ceveh ob verigi, saj Ardenti pogosto poberejo kak kamen, ki lahko opraska barvo okvirja. Preprostost hardtailov ima še eno odliko – večja zanesljivost delovanja in manjši stroški vzdrževanja – še posebej če se odločite za sisteme 1x10 ali 1x11 in namestite Shimanove zavore. Kaj več od menjave plaščev, mazanja verige in občasnega servisa spodnjih nog vilic ni potrebnega za brezhibno delovanje in užitke. 
 
Uroš Švigelj, bicikel.com
 
 
Specification

Dropouts: 135x10mm; BB: Euro 73mm; Headsets: tapered (IS42mm/IS52mm); Seat post diam.: 31.6mm. Seat clamp diam.: 34.9mm; Sizes: 17”, 19”. Weight: 2.10kg (17”), 2,15kg (19”).

Recommended fork travel:
 100-140mm.


- Proizvajalec: Dartmoor
- Material: aluminij 7075
- Velikost: Medium (17")
- Preverjena teža: 2.20kg (17")
- Head tube: tapered (IS42/IS52)
- Gonilni ležaj: Euro BB (73mm)
- Barva: rdeče-črna

Napiši mnenje

Ime za prikaz:


Tvoje mnenje: Opomba: HTML koda je onemogočena!

Ocena:    Slabo            Odlično

Prosim prepiši varnostno kodo:




Ni razloga, da bi kupovali drugje. Ste pri drugem trgovcu našli identičen izdelek po nižji ceni? V tem primeru vam bomo poiskušali v Bajkmaniji ponuditi enak izdelek po enaki ceni.

Vse kar morate storiti je da pri nakupu v okence za opombe dodate povezavo do konkurenčne ponudbe. Upoštevamo izključno informacije Slovenskih spletnih trgovcev, ki so javno dostopne. Garancija najnižje cene ne velja za "avkcije" in "informativne cene" za katere se ob preverjanju izkaže, da so zavajajoče ali napačne. Dopuščamo možnost, da izdelek v danem trenutku ni dobavljiv.

Izbrani artikel trenutno ni na zalogi.Vnesite vaš elektronski naslov in obvestili vas bomo takoj, ko bo artikel na zalogi.

Ime
E-pošta